Halyq Uni логотип
×

FlyArystan жолаушының мүгедектер арбасын бортқа алудан бас тартты

Қарағанды ​​облысы әкімінің штаттан тыс кеңесшісі Нияз Сүндіталиев әуе компаниясын айыптады

 Халық үні 29.08.2022 | 17:32
FlyArystan жолаушының мүгедектер арбасын бортқа алудан бас тартты
Фото: ашық дереккөздерден

Белгілі қоғам қайраткері Нияз Сүндіталиев Алматы әуежайында басынан өткен сұмдық оқиғаны әлеуметтік желіде жазды. FlyArystan әуе компаниясының қызметкерлері оған мүгедектер арбасын жүкке өткізуге рұқсат бермей, ұшу ережелеріне сәйкес мүмкіндігі шектеулі азаматқа алдымен өзі отырған арбаны бөлшектеуді талап етіпті.

Сонымен қатар FlyArystan жолаушыларға еш түсіндірместен ұшақтың ұшу уақытын үш сағатқа кешіктірген.

Ақырында Нияз Сүндіталиев Алматыдағы тіркеу үстелінде мүгедектер арбасын қалдырып кетуге мәжбүр болған. Ал әуе компания қызметкерлері оның жағдайына мүлде алаңдамаса керек, тіпті арбасын қалдырған жолаушы үйіне қалай жететінін де ешкім сұрамаған.Нияз ережеге сәйкес әуе компаниясына ерекше күтімді қажет ететін жолаушы екенін алдын ала ескерткен.

 Мен мүгедектер арбасында отырған адамымын. 29 тамызда Алматы әуежайында FlyArystan қызметкерлерінің арбамды бортқа алғысы келмеді. Осындай жағдайға тап болдым.  Әңгіменің басынан бастайын: 23:05-те ұшуымыз керек еді, өкінішке қарай, рейсіміз еш себепсіз кешігіп, түнгі сағат 02:35-те ғана ұшып кеттік.  Жүкті тіркеу кезінде әуе компанияның қызметкері келіп, маған арбамды өзім жинауым керек екенін, барлық басқару пульттерін өзім ажыратуым керек екенін түсіндірді. Бірақ менің саусақтарым қимылдамаса, мен оны қалай ажыратамын, - деп жазды жолаушы.

Нияз Сүндіталиев 26 тамызда Қарағандыдан Алматыға дәл сол әуе компаниясымен, сол мүгедектер арбасында ұшқанын атап өтті.

«Олай болса, неге мүгедектер арбасы сол кезде рейс жұмысына қауіп төндірмеді? Өкінішке қарай, бұл Fly Arystan қызметкерлерінің салғырттығы деп ойлаймын», - деп атап өтті ол.

Оның айтуынша, авиакомпания қызметкерлері арбаны не істеу керегін шешуге жарты сағат уақыт жұмсаған.

Осы 30 минутта маған мүлде жарамсыз мүгедектер арбасында, бас тірегі жоқ, арқасы қатты және жұмсақ орындығы жоқ мүгедектер арбасында отыруға тура келді. Өкінішке қарай, мен арқамды ұстай алмаймын.  Маған арнайы, қолдануға барлық қажетті құрылғылары бар арба болмаса, кез келген мүгедектер арбасы маған мүлдем жарамайды. Осы уақыт бойы мен денсаулығы мен өміріне қауіп төндіретін мүгедектер арбасында бүгілген күйде отырдым», – деп жазды Нияз Сүндіталиев.

 

Ол тасымалдау ережелеріне сәйкес,бес күн бұрын әуе компаниясына хабарласып,  екі рейс жасайтынын, мүгедектер арбасында отырғанын және рейске көмек қажет екенін ескерткен екен.

«Мұның барлығын авиакомпания ескерді, бірақ... соңында мен Қарағандыға ұшып кеттім, ал арба, «менің аяғым»,  Алматыдағы тіркеу үстелінде қалды. Қазір мен үйдемін, бірақ өз бетімше адамдармен кездесуге мүмкіндігім жоқ, таза ауа жұту үшін мен алдағы кездесулердің барлығын тоқтатуға тура келді.

Ең сорақысы, FlyArystan компаниясынан ешкім мен Қарағанды ​​әуежайынан үйге қалай жететімді уайымдаған жоқ», — деп жазды Нияз Сүндіталиев.

FlyArystan баспасөз қызметі мүгедектер арбасын тасымалдаудан бас тартпағанын мәлімдеді. Әуе компаниясы брондау кезінде жолаушының ерекше қажеттіліктері көрсетілгенін растайды.

«Алайда, тасымалдау ережелеріне сәйкес, авиакомпания қызметкерлері басқару пульттерін ажырата алмайды - жолаушылар мұны өздері жасауы керек. Қызметкерлер осыны ескерткен.

Өкінішке қарай, жолаушы басқару пультін ажыратудан бас тартты, сондықтан оның арбасын багаж бөліміне тиеуге рұқсат етілмеді», - деп түсіндірді баспасөз қызметі.

Сондай-ақ әуе компаниясы жолаушыларға ұшу ережелерін сақтау керек екенін еске салды.

Серіктес жаңалықтары

Сараптама