Алматыда кептеліс болдырмас үшін көлік саны қанша болу керек

Қымбат Елтайқызы

Кептеліс проблемасы жан-жақты зерттелді

фото: Halyq Uni

Sergek ITS мамандары Алматы мен Астана қалаларындағы трафикке зерттеу жүргізді, деп хабарлайды Halyq Uni.

Олар жолдардың артық жүктеме деңгейі бір уақытта жылжып келе жатқан көліктердің санына байланысты екенін анықтады. Бұл кептелістің ұлғаюы салдарынан жолдағы уақыттың артуына әкеледі. Елордада жолдардың артық жүктемесі 136 мыңнан астам көлік бір мезетте қозғалған кезде байқалады. Ал оңтүстегі шаһарда бұл көрсеткіш 205 мың көлікті құрайды, деп мәлімдеді Sergek Group.

Бұнымен бірге, сарапшылар бас қалада бір мезгілде 100 мыңнан аспайтын, ал оңтүстіге мегаполисте 170 мыңнан аспайтын көлік қозғалған жағдайда ыңғайлы қозғалыс қамтамасыз етілетінін есептеп шығарды. Бұндай көлік санында жүргізушілер кептеліссіз қажетті орынға жете алады. Бұл көрсеткіштерден асқанда кептелістер пайда болады. Екі қалада да көлік желісіне ең көп жүктеме таңғы 8:00 және кешкі 18:00-ге келеді. Осы уақытта жолдарда ең көп көлік саны тіркеліп, жылдамдық ең төменгі деңгейге дейін төмендейді, – деді мамандар.

Мұндай көлік талдауына Sergek ITS (Intelligent Transportation System) жүйесінің арқасында қол жеткізілді. Жүйе жинақталған үлкен деректерді пайдаланып, қаладағы көлік қозғалысын цифрландыруға, кептелістер әрі апаттардың себептерін анықтай отыра шешім жолдарын ұсынады. Сонымен қатар, ол жол желісі, қиылыстар, бағдаршамдар мен жолдардың конфигурациясын тиімді басқарады.

Компания дерегінше, тек бір саланы жақсарту арқылы көлік проблемаларын шешу мүмкін емес. Ол үшін кешенді тәсіл аса қажет болып келеді.

Жолдардағы жағдайды едәуір жақсарту үшін жол желісін басқарудың инновациялық әдістерін енгізіп қана қоймай, метро, трамвай жолдарын салу, қоғамдық көлікке арналған жолақтарды дамыту, қазіргі маршруттық желіні оңтайландыру және қолайлы көлік-трансплантациялау тораптарын құру арқылы қоғамдық көлік саласын дамыту керек, - деп бөлісті Sergek Group көліктік талдау департаментінің басшысы Гаухар Достанова.

Оның айтуынша, бұл іс-шаралар азаматтарға өздеріне ыңғайлы көлікті таңдауға мүмкіндік береді. Мәселен, автобустан метроға немесе көліктің басқа түріне оңай ауысып, жеке көлікке лайықты балама жасайды әрі нәтижесінде негізгі жолдарға түсетін жүктеме азаяды. Бұған қоса, Sergek Group көліктің барлық түрін бірыңғай жүйеге біріктіру мен икемді тарифтерді енгізу көлік ағындарын тиімдірек басқаруға және жол жүктемесін азайтуға көмектесетінін айтты.